mandag 29. desember 2008

Man skal ha det bra i Julen

Jeg kom til Cape town på lørdag, og siden det har jeg fått med meg tre bra konserter, noen avsindig gode middager, en haug med flotte mennesker, og noen viner av verdensformat.

Jeg bor på en Backpacker i Observatory, hvor jeg har eget rom med stor og god seng, eget bad og et supert vertskap. I morges hadde for eksempels Cindy bakt sjokolademuffins til frokost, og de var gode! 
De to jeg spiste satt godt i magen frem til dagens lunch, som besto av et perfekt stykke Ribeye steak (with starch of your choice!), som sammen med noen glass Thelema Merlot 2005, tja... hva skal man si? gjorde susen? 
Godt på smak.

I kveld skal vi på Backsters Theatre for å se et stykke som heter "The Chilli Boy". Jeg vet ikke noe om det, bortsett fra at det er en skuespiller som spiller alle rollene. Spennende.
Etter det blir det en tur på Swingers (Jazzklubb!) på Jam.

Morgendagen virker også lovende, vi skal til Elgin og Walker Bay for å sjekke ut vinene til Bouchard Finlayson, Hamilton Russel og Paul Cluver. Kanskje noen flere også, som Sissel og Priyesh kjenner til. 

Jeg klager ikke.

Ingen kommentarer: