fredag 12. desember 2008

tidlig tidlig

Idag var klokka 04.30 når jeg våkne, gitt.
Mellom oss sagt, så er det veldig tidlig!
Men det er fint å se ut i mørket, med måneskinn og allting.
Og her jeg sitter og ser ut av vinduet, kan jeg observere at morgenflyet fra Tromsø og Hasvik er i rute, og det vil si at klokka snart er 07.07. Det er kanskje vanlig å stå opp nå?
Jeg har  vært effektiv imorges; jeg har vasket klær, skrevet et arrangement på en julesang, spist frokost og drukket kaffe, og jeg er i ferd med å høre gjennom Ryan Adamsrepertoaret for andre gang. Whiskeytown debuterer på Barila i Alta i morgen, og jeg henger litt etter. Jeg har vel ikke låtene under huden, for å si det sånn.

Igår skrev jeg ukens matspalte, som er en anmeldelse av Odds Mat og Vinhus. Den kan leses i FD på lørdag.

Nå gjelder det bare å ikke sovne i bilen på vei til Alta.

Ha en god helg!


Ingen kommentarer: